DUNYODA REKLAMANING PAYDO BOʻLISHI VA RIVOJLANISHI
DOI:
https://doi.org/10.55439/INS/vol1_iss2/28##article.subject##:
Reklama, graffiti, ambus, jarchi, Parij jarchilari, London jarchilari, Sajeri Messenjer, Xalqaro reklama assotsiatsiyasi, reklama agentliklari, reklama eʼlonlari, reklama matnlari.##article.abstract##
Ushbu maqolada dunyoda reklamaning paydo boʻlishi va rivojlanish tarixi, uning dastlabki shakllari toʻgʻrisida maʼlumot berilgan. Shuningdek, ushbu maqolada Angliya, Fransiya, Germaniya, Italiya va Amerika Qoʻshma Shtatlarida reklamaning rivojlanishi boʻyicha maʼlumotlar keltirilgan. Jahonda reklama faoliyatining umumiy tamoyillarini ishlab chiqishda Xalqaro reklama assotsiatsiyasining oʻrni koʻrsatib berilgan.
References
Ромат Е.В. Реклама: история,теория, практика. Учебник для вузов. –М.: Питер, 2002.
Винничук Л. Люди, нравы и обычаи Древней Греции и Рима. – М.: Высшая школа, 1988.
Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серёгина Ю.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. – М.: Издательско-книготорговый центр “Маркетинг”, 2001.
Феофанов О.А. США: реклама и общество. – М.: Экономика, 1974.
Школьник Л.С., Тарасов Е.Ф. Язык улицы . – М.: Экономика, 1977.
Джон Р., Росситер, Лари Перси. Реклама и продвижение товаров. 2-е изд. – СПб.: Питер, 2000.
Бахтин М.М. Творчество Франсуа Рабле и народная культура средневековья и Ренессанса. – М.: Экономика, 1965.
Современная реклама./ Пер. с англ. – Тольятти: Издательский дом “Довгань”, 1995.
Международная Рекламная Ассоциация //http://www.advertology.ru
Samadov A.N. Reklama: nazariya va amaliyot. – T.: Innovatision rivojlanish nashriyot matbaa uyi, 2022.
Ученова В.В., Старых Н.В. История, детство и отрочество рекламы. – М.: Смысл, 1994.
Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. – Петрозаводск: АО “Фолиум”, 1994