ЧАКАНА БАНК ХИЗМАТЛАРИНИНГ БАНК ФАОЛИЯТИ САМАРАДОРЛИГИГА ТАЪСИРИ ТАҲЛИЛИ
DOI:
https://doi.org/10.55439/INS/vol1_iss8/146##article.subject##:
чакана банк хизматлари, банк фаолияти самарадорлиги, чакана мижозлар, чакана кредит, микроқарз, банк хизмтларидан қониқиш, raqamli bank.##article.abstract##
Ушбу мақолада чакана банк хизматларининг банк фаолияти самарадорлигига таъсири ўрганилган. Тегишли адабиётлар ва эмпирик маълумотларни ҳар томонлама таҳлил қилиш орқали муаллифлар чакана банк хизматларининг турли ўлчовларини ва уларнинг банк самарадорлигига таъсирини ўрганадилар. Мақолада чакана банк хизматларининг даромадга таъсири ва мижозларни жалб қилишни ўрганади. Чакана банк хизматлари банк даромадини оширишда, мижозлар билан муносабатларни яхшилашда ва банк операцияларида иқтисодий самарадорликни оширишда муҳим саналади. Умуман олганда мақолада чакана банк хизматлари банк фаолияти самарадорлигига қандай ҳисса қўшиши ва ЧЕКИ “Hamkorbank” АТБ мисолида кенг қамровли таҳлиллар олиб борилган.
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 28.01.2022 йилдаги ПФ-60-сон “2022 — 2026 йилларга мўлжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида” фармони
Mamadiyarov, Z. (2019). Remote Banking Services and Development Prospects in Uzbekistan. International Finance and Accounting, 2019(3), 15.
Худаярова Х.А. (2019) Ўзбекистонда чакана банк хизматлари бозори ва унинг истиқболи. “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. № 4, августь, 2019 йил
Ортиқов А.О. (2009) Банклараро рақобат шароитида банк хизматлари ва уларни такомиллаштириш йўллари. Иктисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган автореферати – Т.: 19 б.
Аликориев.О. (2012) Тижорат банкларида молиявий хизмат турларини ривожлантириш йўналишлари. Тошкент Ўзбекистон. 22-бет
Керимова Д. (2014) Развитие новых банковских продуктов и услуг. Диссертация на соискание научной степени доктора философии по экономике. Баку. Ст. 11-12.
Усоскин В.М. (2019) Современный коммерческий банк: Управление и операции Изд. стереотип. URSS. 328 с. ISBN 978-5-9710-6242-4. ст-35-36
Ragheed, Yousef. (2022). Analysis of the socio-economic efficiency of electronic banking services. Научный результат. Серия Экономические исследования, doi: 10.18413/2409-1634-2022-8-3-0-12
Dr., Suman, Garg. (2023). An Empirical Study on Efficient Banking System and Services: Reality or Myth. Indian Scientific Journal Of Research In Engineering And Management, doi: 10.55041/ijsrem17683
Panagiotis, Mitropoulos., Ioannis, Mitropoulos. (2020). Performance evaluation of retail banking services: Is there a trade-off between production and quality?. Managerial and Decision Economics, doi: 10.1002/MDE.3169
https://cbu.uz/oz/statistics/bankstats/1676181/
https://www.norma.uz/qonunchilikda_yangi/bank_hizmatlari_ofislari_nima_uchun_kerak
Mutafelija, B., & Stromberg, H. (2003). Systematic Process Improvement Using ISO 9001:2000 and CMMI. Norwood, Artech House.
Mamadiyarov, Z., & Karimov, K. (2024). Tijorat banklarida kredit riski va uni boshqarish usullari. Страховой рынок Узбекистана, 1(6), 57–60. извлечено от https://insurance.tsue.uz/index.php/journal/article/view/105.